Kanalları ne kadar boşaltırsan o kadar fazla sütün oluyormuş diye biliyorum. Çalışan anneler için olmazsa olmaz özellikle elektrikli olanlar. Ben Mochinin manuel olanını aldım. Annem kardeşimi doğurduğunda kullanmak zorunda kalmıştı göğüslerinde devamlı süt birikiyordu sağınca rahatlıyordu. Bence gerekli 🧡