Selam arkadaşlar. Ya son bir haftadır iki göğüsümünde alt kısmındaki kaburgalarımda ağrı başladı. Ama o yöne yattığım zaman oluyor. Sizlerde de oluyor mu? Sola yatsam solda başlıyor sağa yatsam sağda. Artık hani baya acı yapıyor uyurken uyandırıyor rahatısız oluyorum. Sırt üstü yatmamak gerektiği için ona da dikkat ediyorum. en sonunda dikine oturup uyuycam. Ama mecbur sırt üstü arada uyuyprum yoksa ağrılar cabımı yakıyor. Aynı durumu yaşayan var mı?