Gigy Tugbaakgunnn kıyaslama yapıp canınızı sıkmayın derim ,doktor olumsuz bir şey demediyse iyidir maşallah 🧿🌸
Zhr_cfrdmr Tugbaakgunnn 27 haftalıkken gitriğimde 1110 gram demişti şimdi 29 haftalık olduk haftaya kontrolüm bakalım ne diyecek ama doktor normal dediyse kıyaslama kimseyle herkes aynı olacak diye bi kural yok sağlıklı olsunda kiloyu doğuncada besler aldırırsın 😀
Tugbaakgunnn Haftasına göre iyi dedi ama 3 hafta 26haftalıkken 930 gram dı 3hafta 1516 kg olunca acaba normal mi diye düşündüm
Tugbaakgunnn Gigy demedi çok şükür ama şeker çıktı önce şimdi de düşük çıkıyor şeker de bebeğe hızlı kilo aldırıyormuş yA ondan biraz düşündüm
Tugbaakgunnn sumeyye60 sumeyye60 şeker çıktı önce diyet verdi 1 hafta uyguladım şimdi de çok düşük çıkıyor :) dengem şaştı ama şekerden yada şeker düşüklüğünden etkilenmemiş bebek haftasıyla uyumlu dedi