Kızlar merhabalar erken doğum riskimiz var ikizlerim 33. Haftaya girdi doktor bebekler kanala girmiş dedi ama sancını bekle dedi sezeryan tarihi vermedi bende soramadım acaba normal doğumu mu bekliyor yoksa bebeklerin biraz daha büyümesini mi bekliyor benim gibi hala gün almayan var mı bu haftalarda mı veriliyor sezeryan için gün