Blossom Hhy1 2 dış gebelik geçirdim. Tekrar dış gebelik riskim olduğu için düşünme aşamasındayım ben de. Adet sonrası rahim filmi çekilecek. O zamana kadar düşüneceğim. Doktorum normal öneriyor ama bana bıraktı. Gebe kalabiliyorum ama işte 2 dış gebelik beni bayağı etkiledi.
Tekmile11 Hhy1 Herşey güzel olacak diye düşünüp başlayın yola inşallah sonu da öyle olur Ocak’ta başladık tedaviye şuan beş haftalık hamileyim çok şükür darısı isteyen herkesin başına 😇
Senaesmer Hhy1 2. Tup bebek denemem olacak inşallah hayırlısı olur tüp anne adaylarının kucakladı umutları dolu bir şekilde ayrılalım.🧿❤
Rabianida Yumurtalıklarım toplandı 6 adet sağlıklı embriyo hazır donduruldu covitten doktorumuzu kaybettim ama 2 ay sonra kendliğinden hamile kalmışım 😀zahmetli işler rabbim kimsenin emeğini boşa götürmesin
Ozgeyuce46 Blossom Tüp bebek icin transfer yapılacak ama ağrı varmı yoksa ameliyathane girince uyuyunca mi
Buse_00 Blossom bende 2 dis gebelik gecirdim 3 ay ara ile…. 3. Yuzde 70 risk var di 2 sine de kendim hamile kaldim…. bu riski almayıp tup bebek yaptrdim… tup bebek de dis gebelik olabilir
Blossom Ozgeyuce46 Transfer uyanık yapılıyor. Uzun bir işlem değilmiş yaptıranların söylediğine göre. Acı olduğunu sanmıyorum.
Aysenur-ozturk Sivasss kız daha transfer olmadın mı hadi ol artıkkkkk ben bugün kalp atışını duydum çok şükür bir tane kese vardı bugün iki tane ortaya çıktı darısı sana hep aklımdadır inşallah . Transferden korkma 5 dk sürmedi hiç bişey anlamamıştımmm
Sivasss Aysenur-ozturk ayy Allah bağışlasın ☺️ Güldürdün beni kız 😂 uzadı çünkü amleyat oldum histeroskopi 2 adet bekledim mecbur şimdi adet günlerim bakalım olur olmaz başlıyorum dua et banada ☺️🤲🏻
Hhy1 Bizde bugün doktora gıttık ılk kontrol başlarız dıye beklıyordum ama eşime kistik fibrozis testi yapılacak , genetik test . Eşimde azospermi var ondan dolayı doktor yaptırmamızı ıstedı.
Blossom Buse_00 Benim de ikisi arasında 10 ay var. Korunma süresini uzun tutmuştum. Tüp bebekte de risk olduğu için kararsızım açıkçası. Dondurulmuş embriyoda riskin daha da düştüğünü söyledi doktorum. Size dondurulmuş embriyo mu transfer edildi?
Ozgeyuce46 Huzurmelegim_28 yaa öyle mi fark ettim sen alıştığını ben ilk defa gireceğini sanırım bakalım ne olacağıma bilemiyorum oyuzden
Huzurmelegim_28 Ozgeyuce46 1 asilama yaptim kasim ayinda da transfer oldu bende ilk defa yaptirmistimm