Bende bu hafta yaptım 2.gebeliğim ilkinde 33 gibiydi ama şimdi 24,erken olmasının bir zararı yok ağırlaşınca ve evde de bir çocuk olunca ondan çalmamak adına erkenden yaptım hem eksikleri gördüm malum indirimler mevcut kalanları almak için mantıklı oluyor..Kendinizi nasıl hissediyorsanız öyle yapın 🌸