Şükürler olsun ki hikayemi yazmak bana da nasip oldu. Hamilelikten doğuma kadar olan süreci anlatmak istedim size. Çünkü ben de çok severek hikayeleri okurdum.🥰Hamileliğimin 6.haftasında gebelik şekerim çıktı ve ilaç kullanmadan diyetle yürüttük çok şükür ama alışmam biraz zor oldu.Bebegim 2 hafta önden gidiyordu ama bu sekerimle alakalı degildi doktorum normal olduğunu söyledi son haftalarda 1 hafta önden gitmeye başladı zaten. Başından beri normal doğuma hazırlandım kitaplar okudum hareketli oldum doğuma kadar her şeyimi kendim yaptım rahat olsun doğumum diye. Derken 36.haftada çatı muayenesine girdim. Şaşırılacak derece çatım çok dar çıktı ama her riski göze alıyorsam doktorum normal doğum olabileceğini fakat sonucunda üzülebileceğimizi söyledi bebegi vakumla çekmek zorunda kalırız dikislerin cok fazla olur oturamazsın dedi. Daha sonra madem normal dogum istiyordun haftaya tekrar çatı muayenesi yapacağım bi şans daha verelim dedi. 37.haftamda tekrar muayene oldum sonuç aynıydı üstelik bi aletle bakti kameralı çatım dardı. Ultrasonda da bebeğimin suyunun azaldığını gördü. Ben de daha fazla riske girmemek için sezaryen istedim ve 38+4 için 03.02.2021 çarşamba gününe gün verildi. Gelelim o güne 😍 çarşamba günü saat 8de hastanedeydik girisimiz yapıldı odamız gösterildi önce nst ye girdim sonra odama geldim serum takıldı bitince ameliyat elbiselerini giydim. Hemşire gelip sonda takti. Ameliyatta takılsa daha iyi değil mi dedim burda kadın kadına daha iyi bence dedi. Korkulacak bi sey değil kesinlikle. Ameliyathaneye goturuldum. Anestezi doktoru belime ignemi yapti acıtacak bi sey degildi hic .Sonra ayaklarıma sıcaklık inmeye basladi derken ameliyat hazirliklari basladi önüme perde gerildi. Kısa süre bebeğim çıktı 😍 Biraz ağrı ve aci hissettim ama hemen müdahale ediyorlar ağrı kesici yapıyorlar. Doktorum bebeğini mi görmek istiyorsun yoksa ağrı kesici mi dedi ben bebegimi tercih ettim yanağıma getirdiler o an en güzel duygu gerçekten 😍 sonra ağrı kesici yapıldı uyku hali sersemlik geldi sonra dikiş yapılıp odama getirildim. Karnıma yarim saat kum torbası koydular. 3 tane üst üste serum taktılar. Sonra sondami çıkardilar.Bebegimi göğsüme tutturmaya çalıştı hemsire.😇 3 saat sonra yürütmek için geldiler ilk yürümede zorlandım dikislerim patlayacak gibi hissettim ama yine de kısa sürdü. Yataktan kalkmakta güçlük cekiyordum normal olarak ama yürüdükçe insan kendine geliyor 😊 İlk gecemiz biraz zor geçti bebegimi uyandırmakta cok güçlük çektik emzirmekte zorluk yaşadım ama şükürler olsun geçiyor geriye sadece keşke daha önce dogursaydim düşüncesi geliyor 😍 Bugun 5 günlük olduk birbirimize alıştık çok şükür darısı tüm isteyenlerin tüm bekleyenlerin başına 🥰 Sezaryen dogumda sütüm gec gelir düşüncesine sakın kapılmayın pozitif düşünün her şeyi her şey de sizin için çok güzel olsun inşallah 😇 Bugun 5 günlüğünüz yavrum yaninda bakmaya doyamiyorum inşallah siz de en kısa zamanda kavuşursunuz😍 Sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim😊 Çok uzun oldu ama bütün detayı anlatmak istedim 😊