Kızlar doğum yapıp bebeğinde sıvı eksikliği olan varmı acaba. Bebeğimin belinden sıvı aldılar 😢 Mama takviyesi yaparak düzelir dedi doktor 6 günlüğüz ve günde 3 kere mama takviyesi yapıyorum. Yarın kontrolümüz var bidaha alırlarmı acaba çok korkuyorum 😢 Bilgisi olan lütfen bilgi versin 😢