Merhaba anneler, 30. Haftadayım Kendi Dr 20. Haftada ilk ölçümleri sol 9 sağ 8 olarak ölçüm yapıp perinatolojiye sevk etti. Yaklaşık 2 aydır takip altındayım. En yüksek sol taraf 9.7 ölçülüp iki hafta sonra 9.4 milim ölçüldü sevinmiştim. 3 hafta sonra bugün sol 11.2 , sağ 6.3 milim ölçüldü ve risk grubuna dahil oldum. Benim gibi takip altında olan veya doğum yapan var mı? Sizlerde nasıl ilerledi durumlar kendinizi nasıl hissediyorsunuz?