9 haftalık hamileyim bebeğimin gelişimin büyümesinin iyi olduğunu söyledi fakat suyu az böyle giderse bebeğin gelişmeyeceğini ve alınmak zorun da olabilir dedi doktor ve bol su içmemi ( ki günde en az 3 litre içiyorum zaten ) ,havuç ve armut suyu içmemi de söyledi ve 15 gün sonra tekrar kontrole çağırdı tepkisi çok yanlıştı çok kötü oldum ve yarın yeni bir doktora gideceğim ne yapmam gerek bilginiz var mı acaba ?