Happpymmmomm Merhaba ✨ ben suan 34+2 haftalığım, sizce bebeğin elbiselerini yıkayıp ütülemek için erken mi ? ☺️
ilkcan64 Happpymmmomm bazıları 28 haftalıktan yıkayıp kaldırıyor 😊geç bile kalmışsın ama bende bekliyorum 35 veya 36 da yıkarım diye düşünüyorum
Ortmenanne16 Happpymmmomm 28de yıkadım ütüledim 32de çantam hazırlandı inanın her gün daha zor geçiyor bence yavaş yavaş başla canım 😊😊
Merinosunannesii Happpymmmomm yarın 28 oluyorum nasipse bitti yıkayıp ütüleme sadece e bebekten yeni aldıgım şeyler kaldı birkaç parça onlarda bugun geldi zaten bence hemen yarın basla zaten havalar malum 2 3 günde kuruyor kıyafetler bir an önce yıka ütüle ki çantanı hazırla derim
Demiralpmoms Happpymmmomm bence yapmalısınız daha çok ağırlaşmadan. 33 haftalığım yıkandı ütülendi hastane çantam hazır.
Oykuaygun Happpymmmomm 34 gibi yaparım diye düşünüyordum ama geçenlerde Bi post okudum. Ne olur ne Olmaz diye 30da hazırlayacağım her şeyini
Yasmer123 Happpymmmomm korkutmak istemem sizin gibi bende bekliyordum 32 de yıkadım ama hastane çantası falan hazırlamamıştım sabah muaneye den geldim erken doğum riski varmış hazırlayın biranonce😊
Ebru555 30 da yıkamaya basladım yıka as utule 32 oldu 34 dedee cantayı yaptım 35+2 olduk ıyıkı yapmısım smdı zorlanıyorum
Rabia54_ Happpymmmomm bende 34 haftalığım bütün alışverişi yeni bitti sayılır 35-36 gibi yıkarım diye düşünüyorum zaten 2-3 günlük iş