Bebisveannesii ben de öyleyim 16+4 haftalık hamileyim. Arada sigara içiyorum ve anneliği henüz benimseyemediğim için garip hissediyorum. Burda anne iç güdüsü ile sigarayı tamamen bırakabilenler oluyor, ben de çoğunluğu bıraktım ama birkaç günde bir içiyorum. Acaba bebeğimle aramda bağ kurabilsem tamamen bırakabilir miyim diye düşünüyorum. Hiç hamile gibi hissedemiyorum, onunla konuşmaya çalışınca da çok garip oluyorum konuşamıyorum. Bazı kadınlarda doğumdan sonra oluşuyormuş o bağ ama ben de hamileyken oluşsun isterdim 🥺