Selam kızlar, aranızda yaşadığım duruma benzer bir durum yaşayan ya da duyan varsa yazmanızı rica ediyorum. Dün gece uyurken göğsümden sıvı gelmiş, kıyafetimde tam meme ucunun olduğu noktada leke olmuş, biraz akıp kurumus sanırım, renksiz ve kokusuz bir sıvı olduğunu düşünüyorum. Reglime 2 gün var geçen ay polip ameliyatı oldum bu ay denemeye başladım ve ovulasyon tarihini değerlendirdim. Acaba hamilelik belirtisi olabilir mi yoksa farklı bir sorun olduğunu mu düsünmeliyim? Göğüslerimde bir haftadır hassasiyet var ağırıyor, bugün hamilelik testi yaptım negatif cıktı. Daha önce benzer bir durum yaşayan var mı acaba yazarsanız sevinirim.