Bence doğuma yalnızca fizyolojik olarak hazır olmak yetmez, psikolojik açıdan hazır olmak da çok önemli. Madem normal doğum konusunda bu kadar direnç var; normal doğumdan çok ciddi şekilde korkan hamilelere psikolojik destek de sağlanmalı o zaman doğum öncesinde. Ben böyle diyorum ama pek çok ülkede bizdeki gibi tabii 😂 Hatta çoğu Avrupa ülkesinde böyle kolay ulaşılabilir özel hastanede sezaryen şansı da yok. :/