39+6 haftalıgim şuan hafif sancılar bebeği aşağıda hissetme dışında hiç bir belirtim yok doktora en son 37 haftalikken gitmiştim oda sancin suyun gelirse gelirsin demişti Sorum şu bu hafta bı doktora gidiyim mi yoksa sancimi mi bekliyim ? Görümcem sancı açılma olmadan gitti çok zor dogum geçirdi oda kafamı karıştırıyor en ufak acilmada alıp saatlerce suni çeken var biraz tırsıyorum açıkçası 🙄