BaharMelek çok gecmis olsun. Benim de 10-16. haftalar arasi bas agrim inanilmazdi, doktorum artik norologa git demisti. Aktardan migren tasi aldim o biraz iyi geldi, hatta patates kesip koydum alnima tulbentle baglayip o da iyiydi. sonrasinda da balik yagi ve magnezyuma basladim. Bir sure sonra cok cok azaldi ama her sabah korkuyla uyaniyorum agriyacak diye. Simdi 20. Haftadayim, bazen agriyor ama eskisi gibi degil. Gercekten zor bir durum, tekrar gecmis olsun.