Hiiiçç korkmayınnnn:) geçen hafta da çatı muayenesi oldum bugünde çatı muayenesi oldum :) sadece kendinizi kasmayın, rahat bırakın. Ben geçen hafta kendimi kasmama rağmen acı hissetmedim, bugün kasmadım derin derin nefes aldım yine hissetmedim. Hatta geçen hafta kasmamdan dolayı normal doğum zor dedi doktorum bugün kasmadım normal doğum için uygun dedi :) çok uzun oldu ama kısacası acıyacak diye kasarsanız normal doğum için uygun olan çatınız o an kasılıp uygun gözükmeyebilir 😂