Snnraltnn Sevgili hamişlerim ve doğum yapmış güzel anneler.. detaylı ultrason yaptırdınız mı? 2 hafta sonra yaptırmam gerektiğini ve mutlaka bir perinatoloji uzmanlığı olan bir doktorun bakması gerektiğini söyledi doktorum. Bugünde kücücük bir kist görüldü o kadar çok ağladım ki ama doktorum ilerleyen haftalarda kaybolacağını söyledi. Başına gelen var mıdır? Desteklerinize ihtiyacım var :(
halitefe Snnraltnn kesinlikle yaptırman lazım canım gebelikte ki en önemli şey birçok sorun burda görülür bebeğe kan akışı organ gelişimi beyin ve kalp fonksiyonları damar oluşumu ki bazı rahatsızlıklara anne karnında müdahale edilir bazılarına doğar doğmaz bunu yaptırmayın anne karnında önlem alınacakken geç kalan çok anne başını taşlara vuruyor gereksiz diyenlerede kulak asma sakın detaylı ultrasonun ne olduğunu bile bilmiyor birçoğu sırf fiyatı yüksek diye yaptırmayıp milletide gazlıyorlar
denizanasiii Snnraltnn yaptır derim canım bebeğinin sağlıklı olduğundan her şeyin tam olduğundan emin olursun için rahatlar, Allah korusun bir anomali ya da sağlık problemi varsa da ona göre takibini tedavisini yaparsınız. benim bebeğimin bir böbreğinde sıkıntı olduğu detaylı ultrasonda belli oldu mesela. Ona göre takip oluyoruz. En azindan hem doğuma kadar hem doğumdan sonra ne yapılması gerektiğini biliyoruz.
Ecem1818 Snnraltnn ah canım o teknoloji yokmuş hepsi o yüzden herşeyi görünüyor artık en ufak şeylerde görünüyor o yüzden hiç üzülme içini ferah tut
UmayAsya Snnraltnn kesinlikle yaptır bende bebeğim için yaptırdım kalbine beynine her şeyine bakılıyor baktırma diyenleri dinleme onlar sanki bisey çıksa nolcak aldirmicaz kafasında oldukları için gereksiz görüyor çoğu bu onun için değil de Allah korusun bir şey çıkarsa bunun bilincinde olup hem psikolojik olarak kendini hazırlaman hemde bebeğe erken teşhis koyulup anında müdahale edilip tedaviye başlanması için çok güzel bir avantaj benim bebeğimde minik bir sorun çıktı 34.haftamdayim tekrar girdim detayliya iyi ki yaptırmışım diyorum zamanında yoksa haberdar olamazdık
miraykumru Her ihtimali düşünerek söylemiştir,telaşlanmayın,biliyorsunuz ikili teste göre hemen hemen tüm bebekler down,içiniz rahat olsun 🙏🏼
Kimbilir38 miraykumru bu dediginiz gercekmi benmde 2 li taramamda down olma ihtimali yuksek dediler yikildim napacami sasrdim rabbime biraktim bende artik
Snnraltnn halitefe doğru diyosun canım benim kesin yaptırıcam.. inşallah kaybolur yavrumun beynindeki kist…
Ecem1818 halitefe benim bulunduğum şehirde yoktu.21. Hafta özel doktorum kendi cihazıyla bütün organlara baktı ve detaylı ultrason yaptım sorun yok maşallah dedi.eğer sorun olsaydı perinatoloğa yönlendiriyorum ama sorun yok dedi.o yüzden bende yaptıracamadım
halitefe Snnraltnn hiç korkma benim bebeğimin de kordonunda vardı kist iki ayda geçti tabi omara sıkı takibi yapıldı perinatoloji uzmanı tarafından zaten doktorum perinatologdu sürekli kontrolünü yaptı
Catmom Snnraltnn hiç endişelenmeyin. Ama detaylı ultrason çok önemli. Lütfen gereksiz ya da önemsiz diyenlere kulak asmayın. İnş bir sorun yoktur. Moralinizi bozmayın 🙏🏻
halitefe Ecem1818 sizinki biraz imkansızlık olmuş ama kendi cihazıyla zaten anlaması mümkün değil cihazı iyi olsa bile sıkıntıyı kendinin görmesi mümkün değil perinatoloji alanı boşuna farklı bir alan olarak ortaya çıkmıyor yakın bir ile gitme imkanınız olursa gidin derim
3babylovep UmayAsya neyi bos artık kimse duzgun bakmıyor neymis tum organlarina bakıyormus eger gercekten gereklı olsaydi benim ikizlerim suan benimle olur plasantada sıkıntı oldugun görürlerdi
3babylovep UmayAsya beni o sacma saban seye gönderdiler doguma 1 hafta kala bna dedi ler bebeklerin öldü sen ne yapardin ne düsünürdün
halitefe 3babylovep sen deli misin git bunu gittiğin perinatoloji uzmanına söylesene ayrıca gittiğin perinatologmu oda belli değilde insanları yanlış yönlendirme bari sen evladını kaybettin diye bu kadında mı kaybetsin bir sorun varsa görecekler belki kist var demiş birde
Aysunduruu 3babylovep aynen 15 dk bakti iyi dedi ama bizde göreydik iyiydi yuzu bile dönük değildi yandan görmüş sorsan ben bi kulak gördüm yaaa hemen baktı geçti sagolsun
halitefe 3babylovep ayrıca gittiğin şey büyük ultrason detaylı değil muhtemelen bilgin zerre yok nereye gittiğinden falan emin misin
3babylovep halitefe ben deli miyim ya siz benim yasadıgım biliyormusunuz ki bunu yazıyorsunuz ben bu utroson 1.600 tl verdim hic birsey yok dediler ama hic bisey bakmadıkların doktorumda ogrendim sonra ne oldu biliyomusun onlar yüzünden 2 bebegim mezara koydum insanlari yargılamadan once bir düsün derim 😭😭😭😭
Ecem1818 Ne yazıkki 39. Haftadayım artık beyin akciğer diyafram mide kalp böbrek testis omurga ne varsa baktı 4 boyutlu renkli ultrasonu var her muayenede bakıyor güzelce napalım artık Allah’a dua ettik 🙏 kızımdada gidemedim detaylıya bu şekilde olmuştu onunda
halitefe 3babylovep bence siz bu acıyı yaşadıysanız tam tersi insanları doğru yönlendirin muhtemelen gittiğinizde zaten bebekler ölmüş daha önce gidip sorunun anlaşılıp müdahalesi gerekir ölen bebeğe ne yapacak doktor kaldı ki sadece siz değilsiniz bende bebeğimi kaybettim sizi asla yargılanan ama bu acıyı yaşayan biri nasıl hamile bir kadını yanlış yönlendirir bile isteye bunu merak ediyorum