Bursa97 Kızlar 38+1 olduk sabahtan beri arada belime ağrı giriyor ordan kasıklarıma ama geçmedi bir türlü ama başka bir belirti yok normalde Perşembe sezaryan olucam aacaba bu sancılar normal mi doktoruma haber vermelimiyim bilemedim
BusrAlpay_34 Bursa97 37+3 hafta dayız bugun benm de belimde boşluklarımda kasık ve bacagım da agrı var acaba normal mı bnde haftaya perşembe sezeryan olcam nasipse sız doktorunuza durumu bildirin sızı telefondan yönlendirr Belkı riske atmayın
Bursa97 BusrAlpay_34 bilemedim canım şiddeti artar belki diye bekledim ama artmadı aynı nişan veya su falanda gelmedi hareketkeride güzel o yüzden bilemedim bende
BusrAlpay_34 Bursa97 o zamn sızın yumurcak bı yokladı sanırım artk yerıde ıyıce daralmış tir ama az kalmış kavuşmanıza saglıkla gelsın inşallah 🤲