sukran97 Sibbeell çok şükür iyiler canım 29 haftalığız tabi zorlukları oluyor ama onlar için değer🥰❤️ Rabbim en kısa zaman da sana da nasip etsin inşallah
tgb123 Benimde sadece iki tane embriyom vardı dondurulmuş ikiside tuttu çok şükür şimdi 15 aylıklar.darısı sana.7 ,8 aylık olduklarında kendiliğnden hamile kaldım süpriz şekilde.Rabbim isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın.
Selvaa Sibbeell ben iki transfer istedim doktorumda başari sansi artar biri tutmasa biri tutar dedi 4 tane embiriyom vardi ilk transferde ikiside tutmadı 2. Transferde ikiside tuttu sana tavsiyem iki transfer olman 21. Haftada oğullarımı bekliyorum darısı basina insallah isteyen herkese nasip olsun ikiz hamileliktende korkma hersey cok guzel olacakkkk 😍😍😍🥰
Burcum17 Sibbeell bence de doktorunuz size bıraktıysa iki embriyo transfer ettirin. Ben de 30.5 yaşında iki embriyo transfer edildi. Bir tanesi tuttu. Şuan 36+4 olduk şükür 🙏☺️