NebahatBoncuk Merhaba bayanlar 24 haftalik gebeyim. Bu gun basladi bu agrim sanki heran afedersiniz sanki tuvaletim var gibi baski var kasiklarimda karin cevremde ve rahmim resmen agriyor. Bebek büyüdüğü için mi acaba.
inocan NebahatBoncuk ben de 24 haftalığım bende de aynı şey başladı. Ama sorun etmedim normaldir diye 🤔 bilemedim şu an
2pasam03 NebahatBoncuk tamda benim acmayi dusundugum post. Canim bende 24 haftaligim ve 2 gundur ayni sikayetlerim var uzerine birde sirt agrisi oluyo cok ayakta kalinca. Biraz dinlenince geciyor 24+1 iz. Biz
NebahatBoncuk inocan ya benim adet donemlerim agrili gecerdi normalde. Şu an sanki adet olacakmis gibiyim. Ins kotu bisey degildir.
34_21_23 NebahatBoncuk doktoruma sordum normal dedi. Bebek büyükçe kendine yer yapmaya çalışıyor baskı hissi oluşuyor dedi. Hele birde idrara sıkıştığımda daha kötü oluyor
Eliiiiiiffff 2pasam03 bende 24+2 yine tuvaketim olduğunda özellikle bi baskı basınç oluyor sanki vajinam da. Benim de bel ve kalça ağrısı bu hafta aşırı arttı
NebahatBoncuk 2pasam03 ya sanki adet olacakmisim gibi his var. Bide regli gunummus bugun. Acaba dedim regli gunum.oldugu icinmi boyle oluor
NebahatBoncuk Eliiiiiiffff gecmisler olsun ins. Valla benimde belimde agri oluyor. Ama bugun daha farkliニolunca sorayim dedim
2pasam03 Eliiiiiiffff ya aramizda bir gun var demek benim oglum olcak sizin suan bile sirt agrim var cok.sukur bebisin harketlerini hissediyrm da. Oyle sakinliyorum
inocan Eliiiiiiffff ben de 24+4 bende de tuvalet baskısı çok oluyor. Özellikle bu iki gündür aniden kasılıyorum çok. Neye uğradığımı şaşırıyorum 🤦🏻♀️
2pasam03 NebahatBoncuk yok canim galiba 24 hafatalik gebelikte. Basliyo yavas yavas zorlanmalar rabbim kalay hamilelik gecirtsin cogu gitti azi kaldi sukur
NebahatBoncuk 2pasam03 benimde oğluşum olacak allahın iziniyle ins kolay gebelik gecirir pasalari aliriz kucagimiza.
Eliiiiiiffff 2pasam03 benim de oğluşum olcak bende artık 20 den beri çok net hissediyorum bayağı dönüyor kayıyor vuruyor çok hareketli bi bebişim var sizin de mi öyle ☺️
NebahatBoncuk 2pasam03 amin ins. Valla korkuyorum bu benim 4. Gebeligim 3 ünü kaybettim. Bunda korkuyorum valla
2pasam03 NebahatBoncuk. Oralara girersek canim benim 6. Hamileligim bi tane oglum var 4 bucuk yasinda. Suan hergun igne vurunuyorum
Cute-Mom 25+2 yiz aynı sorunlar bendede 2 gündür var hafif bir sancı oluyor sürekli tuvaletim var gibi oluyor çoğumuzda olduğuna göre normaldir inşallah 😌
2pasam03 Eliiiiiiffff aynen cnm bnde 19 da hissetmete basladim. Birde eekek bebklerinde bel ve sirt agrilari oluyo iglumda da oyleydi kiz beveklerinde karin ve kasik agrisi die duydym