hmasahin Tugba__- Ondan mıdır bilmiyorum ama tatlı krizi 🙄 Tamam diyorum her yeni gün, bugün sürmücem ağzıma. Sonra tutamıyorum kendimi
058elf Tugba__- başlarda biraz mide bulantısı yaptı yutarken özellikle ama şu an bi yan etkisi yok 12 den beri kullanıyorum 28. haftamızdayız
Bulutsevdasi Tugba__- aaaaa evet benimde siyah bende anlam veremiyordum. Kabız değilim ishalim ama siyah . İcmedigim gün bile siyah
058elf Tugba__- onun yanında demir ilacı kullanıyosan o yapıyodur, ben feramat kullanıyorum dediğin gibi başlarda kabızlık yaptı ama rengi hala koyu
babymom- Bende hiçbir yan etkisi olmadı magnorm decavit ve gyneferon kullanıyorum hangisi yapıyor bilmiyorum ama ilaç kullanmadığım gün kabız oluyorum kullandığım gün çok rahat oluyorum
Msde_srds Tugba__- bende kabızlık yaptı doktoruna söyleyip başka bi vitamin isteyeceğim bi de ilacı içerken midemi bulandırıyotdı kokusu 😕
Tugba__- Msde_srds çok büyük yutarken bütün hücrelerimden geçişini hissediyorum 😅 ama bakıcam eğer kabızlık devam ederse değiştirmesini soliycem çünkü böle bi sorunum yoktu
Tugba__- Msde_srds bende eger devam ederse bakıcam degistirticem valla ilaclari içsek bi sorun içmesek bi sorun 🙄
058elf Tugba__- ben bazen demir ilacını kullanmıyorm iki üç gün unuttuğum oluyo o zaman renginde değişiklik oluyo yani decavitin bende o yan etkisi olmadı canım sadece mide bulantısı yapmıştı o da geçti