sedrettinyasemin75 4.trimesteri de gördük 40+2 hâlâ gelmeye niyeti yok inatçı oğlumun 😄 benim gibi sabırsızlıkla bekleyen anneler siz ne durumdasınız
Zmra-13 sedrettinyasemin75 bende aynı durumdayım 40+2haftalığım nişanım pazar günü geldi ama bebişten ne haber var ne bşy açılmamda 6 gğndür 1 cm yarın kontrolüm var bakalım nolucak