mmk01 19 haftalık gebeyim ve yüzüm çok berbatlaştı dayanamayıp the ordınary markasınının niacinamide serumunu aldım asitli değil kullanabilirim diye düşündüm bi iki yerde kullanılır diye okumuştum kullanan var mı