Meltem134 Merhaba kızlar,Bursa şehir hastanesinde doğum yapan ya da yapacak olan var mı,7 aydır özele gidiyordum fakat devlete geçeceğim,maddi sebepler vs vs ..
Beyzabade16 Meltem134 bende Bursa şehir hastanesine gidiyorum ilk gebeliğim 28 haftalık olduk burada bekleyeyim☺️
Hmks Meltem134 canım ben 🙏 yapmadım 38+3 haftalığım şehir hastanesine gidiyorum. Orda doğum olcak perşembe çatı muaynesi olcam
Alyasibel Meltem134 Bursa şehir hastanesi hakkında çok iyi değerlendirmeler duydum Yılmaz çetin adında doktor var tavsiye ederim mutlaka
Duyguu111 Beyzabade16 detaylı ultrasona girdiniz mi ? Bandırma’dan geleceğiz Bursa şehir hastanesine detaylı ultrason için bilgi verir misiniz ?
Meltem134 Beyzabade16 ya benimde ilk gebeliğim,29 haftaligim😍😍kontrole hiç gitmedim,iki defa aradım gerçi randevu bile alamadım ama çok korkuyorum ya hem doğumdan hem devletten
Beyzabade16 Meltem134 telefonuna MHRS mobili indir canım 182 yi sürekli aramakla uğraşmaa randevu boşluğu olduğunda sana bildirim geliyor telefonuna tabi doktoru seciyorsun ben yılmaz cetine gidiyorum çok ilgili bir doktor çok memnunum geçiştirmiyor devlet olduğu için normal doğumdan korkuyorum ama sezeryanda isteğe bağlı yapmıyorlarmis bunu yeni öğrendim 🤦♀️ benimde kafam karışık keşke yeni doğum yapanlar yazsa biraz içimiz rahatlasa🙏
GizemEsila Nasıl memnun musunuz hastaneden bende oraya gitmek istiyorum Karacabeyim ben özele mi gitsem şehir hastenesine mi gitsem bilemedim bi tanıdık var bizim oraya gitmiş karısını 11 aylık Doğum yaptırmışlar doktorların birbirinden haberi yok dedi buraya gelmeyin dedi bende çok korktum ondan kararsız kaldım
Beyzabade16 GizemEsila 11 aylık mi 🙄 evet devlet çok üstüne düşmüyor ama oda biraz anne ve babanın ihmali mi olmuş o kadar nasıl beklemişler
Mervewy1 GizemEsila 11 aylık doğum mu 😂 böyle birşey ne tıpta mümkün ne dünya da böyle hurafelere inanmayın anneler en fazla 1 hafta gecikmistir
Beyzabade16 Beyzabade16 ben doktorumdan memnunum canım ama asıl mesele doğum ve hiçbir fikrim yok nasıl ilgililer mi süreç nasıl ilerliyor vs.. inan bilmiyorum
GizemEsila Beyzabade16 yok canım almamış doktorlar hepsi birbirine atıyormuş ona git o diyormuş ona git bi türlü olmamış
Beyzabade16 Hmks siz hafta olarak bizden bayağı ilerdesiniz normal doğumda süreç nasıl işliyor doktorunuz size bilgi verdi mi hiç konuştunuz mu bu konuyu ☺️
Nurnur16 Hmks canım öncelikle inşallah çok kolay bir dogumun olur inşallah agrısı sancısız. Saglıcakla kucağına alırsın inşallah bebişi. Birde sana zahmet olmazsa oda senin hayrın olsun dogumunu bize anlatır mısın. Bende şehir hastanesine gitmeye başladım merak ediyorum dogumu. İlgilerini Allaha emanet ol dikkat et kendine 🌼🌼🌼
Hmks Beyzabade16 kuzum eğer hafta içi denk gelirse doğumunda olurum ama hafta sonuna denk gelirse acilden giriş yaparsın nöbetçi doktor yaptırır doğumu dedi. Şimdi kontrole gittiğimde daha net olur. Belki çatın dar diyip perşembe yatış vercek sezeryan için 🙏 bende bu şekilde beklemedeyim. Refakatçı alınıyor. Doktorum dedi uyuz vakası var fikrin değişmese doğuma gelirken kendi nevresim takımını kullan dedi. Hastanenin çarşaflarını kullanma dedi. Valize koydum. Benek için de fazla battaniye aldım
Beyzabade16 Hmks anladım canım hakkında hayırlısı olsun bebeğini sagsaglim kucağına alırsın inşallah güzel haberlerini bekliyoruz ☺️ aman dikkat et uyuz falan demiş her türlü önlemini al 🙏