Egeasigi Merhaba hanımlar 12 haftalığım derin nefes aldığımda ve esnediğimde karnımın üst kısmına ağrı giriyor ,yani derin nefes alamıyorum sizlere de öyle oluyor mu ?bu durumu yaşayan varmı?
Egeasigi Sedaerhan evet sanırım yediğim yemeklerle de alakalı olabilir tıkabasa yediysem demekki 2 tabak spagetti yedim muhtemelen ondandır diye düşünüyorum 😊