Arkadaşlar 28 haftalık hamuleyim sağ diz kapağında ağrı vardı doktora söyledim bugün kalp damara gönderdi rahim ağzında var dedi buayene etti normal doğumu engeller dedi kalp damar doktoruda varis çorabı yazdı doğuma kdr giyicekmisim başına gelen varmı acaba benim gibi olupta normal doğum yapan varmı bu arada 3, gebeligim ikisi normal oldu sezaryen olmak hiç istemiyorum