Yaseminnisa Kendisi şuan Özel Rami Hastanedesine geçti, ben son iki kontrolümde ona gittim ve çok memnun kaldım, Allah razı olsun diğer gittiğim doktorlara hiç benzemiyor. Gerçi devlete gitmiştim ama doktor doktordur keşke onun insanlığından bir nebze pay almış olsalardı. Kendisi sorularınızı güzelce cevaplıyor, ultrasonla bakarken de bir yandan size bebeğinizi anlatıyor, samimiyetini sevdim