Kızlar bugün 41+6 olduk kontrole gittim ilk kızımda 42 de doğmuştu. Suyu yeri iyi olunca bekleme kararı almıştık bu gebeliğimde de
Doktor bugün 2 gün daha mühlet verdi yürüyüş yapmam için. Alttan bakalım da uyaralım bebeği dedi alttan baktıktan sonra sancısı olan doğumu başlayan oldu mu kızlar .?