Açıkçası kendi çocuğumun ismi yazılı magnet dağıtmak istemem. Kaç kişi bunu dolabına assın ki? neden koysunlar? Anane, babaanne, teyze, hala tamam da.. ben mesela bana verilen hoşgeldin ……. şeklinde magnetleri kusura bakmayın ama çöpe atıyorum. Benimkini de atarlar, haklılarda.