Laviniaaaa Merhaba kızlar. 12. Haftamdayım bugün farkettim ki kollarımda acayip tüylenme olmuş. Doğumdan sonra dökülür mü? Sizce almama gerek var mı? Alsam daha da çoğalır mı acaba? :(
teachervera Laviniaaaa ben lazer yaptım yazın bitti hiç tüy kalmadı zaten öyle tüylü biri değilim. Hamile kaldıktan sonra o kadar tüylendim ki kollarımda olmayan tüyleri gördüm 😃
Mervensn1 Laviniaaaa benim göbeğim inanılmaz tüylenmişti almadım ellemedim doktor dökülür demişti dediği gibi de oldu benimkiler azaldı
Laviniaaaa teachervera doğumdan sonra mı yaptırdınız lazeri. Keşke doğumdan sonra dökülseler ya tüylerle uğraşmak çok zor 😅