Rumeysa42 Merhaba Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim erken doğum riskim var progestan fitil kullanıyorum rahim ağzı kisaligimdan dolayı. Vajinamda ağrı oluyor Bebeğin hareketleri bazen oraya baskı yapıyor canım yanıyor bu şekilde bir sorun yaşayan var mı
Arass__ Rumeysa42 34 deyim benimde bugun aşırı baskı hisism var korkuyorum bende işk dogumum 33+5 de olmultu
Emel91 Bende 35. Haftayım 2 hafta önce akıntıdan dolayı nst ye girdim sancım çıkmıştı ilaç kullandım geçti ama ilacım bitti ve yine ufaktan adet sancısı gibi giriyor 2 gündür de sanki yırtılıyor aşağı tarafım gibi his acı var bende endişeleniyorum