Esraefllshn Kızlar özel bölgeye ağda vuruluyor mu acaba epilasyon kullanıyordum hamilelikten önce 6.ayıma girdim jilet kullanıyorum ama çabuk çıkıyor bu hafta ağdaya gitmek istiyorum özel bölgeye yaptırmam sakıncalı mı?
Nihanozturk Esraefllshn canım bende agda yaptırmıyodum ama hata etmisim keske basından beri yaptırsaymısım 36da yaptırdım smdi 38im hala cıkmadı ama haftaya dogmazsa bi giderim yine sıkıntı olmuyo kücük kücük parçalar cekiyo
GamzeArslan Esraefllshn ben hamilelğimin başından beri gidiyorum 34’ncü haftaya girdim geçen gün yine gittim hazırlıklı olmak için her duruma biraz daha hassaslaştım tabi hamilelikten ama kasmayın kendinizi kasmayınca daha az acıyor sanki 🙂
erifeKumruEren Esraefllshn hiçbir sakıncası yok bence ben 8. Ayımdatım ve gidiyorum inan cok rahat oluyor zaten cok az çıkıyor ve beni bir bucuk iki ay idare ediyor en iyi çözüm agda tabi doktoruna sor canım önce
Esraefllshn Nihanozturk ne kadar sıklıkla çıktı ben ilk defa gideceğim hemen çıkar mı? Birde korkuyorum hiç vurdurmadığım için acır diyede korkuyorum biraz endişeliyim
beyzanur06 bende jilet vuruyodm ama baş edilmiyor onunla iki gune bi alman gerekiyor uygun oluyosun olmuyosun yerli yersiz agrn sancn oluyor bide o halinle oranın temizligini dusunuyorsun hastaneye gitsem bu halde nasl muayene olcam diye en iyisi agda bi ay kafan rahat 😌
Esraefllshn GamzeArslan korkuyorum sanırım ondan gidemedim jilet vurdum şimdi zamanı geldi çünkü alamıyorum
beyzanur06 Esraefllshn ilk almada canın acıyor agda yaplrken ama rahat ediyorsun jiletten sonra agdaya dönmene ragmen ilk agdada bile bi ay sonra cıkıyor hemen cıkmyor
Aleynaozkayaa Esraefllshn ben geçen hafta ilk defa agdaya gittim 26. Haftam bu zamana kadar gitmeyerek kendime eziyet etmişim. Bir iki gün tahriş oldu ama gerçekten çok rahat korkma kasma kendini
Nihanozturk Esraefllshn jiletten dönüyosanız biraz acısı oluyo ama korkulcak bisey degil en az 3hafta cıkmıyo benim
Arya92 Jiletten sonra aciyabilir baya .ama sonrasında rahat edersiniz.ben ayda bir gidiyorum ama 2ayi bulduğu oldu .bir ayı geçirmeden gitmek lazım.kokler çok kuvvetleniyor
Deletedmom35 Esraefllshn ay ağda felaket acıtıyor ne yapıcam kara kara düşünüyorum bende hamilelikte cilt daha mı hassas oluyor bende mi sorun var bilmiyorum canım çıkıyor sanki
Nebya Esraefllshn ben hep sir yaptım bi sorun olmadı 36.haftadayim artk kndım yapamıyorum bu hafta kuofre gidicm ilk defa kuofre gidicm nasıl olucak başkası alınca bilmiyorum 🙊
Bildircininannesii Esraefllshn ben doğuma gidicem yaptırıyorum. Ama doktoruna danış mutlaka bazı kişilerde sorun olabiliyor erken doğum riski felan. Ağda sırasında kasiliyorsun çünkü