Merhabalar hayırlı akşamlar kızlar. 35haftalık gebeyim korkularımdan kaynaklı sezeryan istedim doktorum tamamen normal doğum yanlısı biri ama benim korkularımı ve yapımı bildiği için bu isteğime karşılık tamam sen nasıl istersen öyle dedi. Ve ben doğumumun normal günü Mart 15 de bitiyor ama 1mart olsa olur mu dedim o da 2hafta sonra gel bakarım ona göre sana olur yada olmaz derim dedi. Sorum size şu 38.haftada doğum yapıp bebeği küveze alınan oldu mu ? 34+5 ken bebeğimin kilosu 2400 dü gayet iyi dedi doktorumuz . SiZce ne yapmalıyım bana hersey yolunda derse 38de doğum istemelimiyim yoksa 39a kadar beklemelimiyim