Eva41 Merhaba iyi akşamlar covid-19 testim pozitif çıktı yarın 5 günüm ama çok şükür hafif atlatıyorum 8 aylık bebeğim var maskeyle eldivenle emziriyorum çok şükür kendisi iyi sadece sorum şu ve korkum bu yönde şuan hafif atlatıyorum ama daha sonra ağırlaşır mıyım yoksa aynı seyırde devam ediyor mu ? Ve neler yiyip içtiniz ?
Kuzeyufuk Eva41 ben gün geçtikçe ağırlaştım nefes alamadım ciğerlerime indi sana tavsiyem terlersen sıcak basarsa sakın çığlak durma ciğerlerine indirme bol c vitamini tüket
Serpilbb Eva41 benim arkadaşımda 2 buçuk yaşında kızı varken ve hamileyken atlattı sadece tat koku kaybı yaşadı sonradan ağırlaşıcağını sanmıyorum geçmiş olsun çabucak geçer inşallah 😊😊
halitefe Eva41 ben ağırlaşmadım canım hamileyken geçirdim iki gün çok hafif eklem ağrısı oldu birde tat koku gitti bu kadar
OzgeAlya Eva41 Yaa silmediysem bı içeceğin fotoğrafını aticam bizde esimle kovid gecirdik ben baya ağır geçirdim eşimin kuzeni prof Dr. Kimse kolay kolay bilmiyor kovid geçirenlerin bu içeceği içtiği zaman hastalığı hafifletiyor dedi ki gerçekten öyle düşünün ben ilaç kullanmadım kalbimin rahatsizligindan dolayı ama bu icecek çok iyi geldi
Eva41 Kuzeyufuk bol C vitamini tüketiyorum yememe içmeme çok dikkat ediyorum umarım ciğerlere inmez :()
Kbrgnca 5 aylık hamileyken geçirdim.hiç bir şey hissetmedim. Geceleri boğaz kuruluğu dışında tabi.bol su, c vit., d vit., dinlenin bol bol
halitefe Eva41 inşallah canım zaten ilk 8 günde ağırlaşmazsan daha sıkıntı çıkmıyor senin 5 gün olmuş bile
seymaergun Eva41 5. Günden sonra çok ağırlaşmazsın, ama bebişle temasta dikkatli olmalısın. Bitki çayları zencefil, ıhlamur vs. Kolay atlatırsın inşallah 🌸
OzgeAlya Eva41 tabiki mutlaka için alkol yok içinde bu arada bu markanın bazı içeceklerinde var çünkü gönlünüzü ferah tutun. Çok geçmiş olsun 🧚