Haticeyuce31 Momandbabyy oğlumda ilkini 20 ikincisini 24. Haftada oldum Sonrasinfada dogum sonrasindada 3 doz aşı daha oldum oglum simdi 2 bucuk yaşında bende 5 aylik hamileyim bu gebeligimde aşı kalmadı hic 😊
Momandbabyy Emel38 @Meryemkale Çok teşekkür ederim cevabınız için ben 14+3 haftalık hamileyim ve etrafımdakiler geç kaldığımı söylüyor.
Emel38 Momandbabyy yok hayır ben 20 de yaptırdım geçen hafta tetanoz aşısını..4 gün çektim sonra normale döndüm.korkmayin bebek aşıdan sonrada kimildiyor 😁..
Momandbabyy Emel38 Ay öyle mi bi an önce hareket etmesini bekliyorum demek ki aşı için ne kadar erken o kadar iyi 😅
Emel38 Momandbabyy benimki hıçkırıp duruyor sürekli . aşı olunca kimildamiyor demişlerdi aksine hickiriyor , geziniyor.. koltuğa otur beline yastık koy uzak ayaklarını yaslan arkana.o zaman daha çok belli ediyor kendini benim yaramaz..deneyin bir derim..🤗
Momandbabyy Haticeyuce31 @Nuray23 @Meryemkale 34_21_23 Cevaplarınız için teşekkür ederim kızlar gerçekten çok tedirgin olmuştum geç kaldım diye. Yarın hemşireye de danışacam.🥰🙏