Melekayaz2 Merhaba güzel anneler 24 haftalık hamileyim bizimkiler dünyaya erken gelebilirler hazırlıklar yapılıcak ama isim bulamadık yardımcı olursanız çok sevinirim
Msydn6 Melekayaz2 Emir-Eymen, Çınar-Miraç, Yusuf-Asaf, Yiğit-Yağız , Aras-Ayaz, Ege-Efe, Emir-Ömer, Eymen-Ensar
Melekayaz2 leskuyenime uyumlu olsun istiyoruz ve elimizden geldiğince sakin isimler aramaya gayret ediyoruz😂malum isimlerine çekiyolarmış
Parsbebiko Melekayaz2 benimde ikizlerim olacaktı ama birini kaybettim 😔 oğluma Pars ismini koydum ikizi erkek olsaydı Sarp ve Pars olacaktı sağlıkla büyüsün ikizlerin 💙💙
Melekayaz2 Parsbebiko yaaaaa çok üzüldüm gerçekten ama rabbim Bitanesini bağışlamış çok şükür sağlıcakla büyümeyi nasip etsin yaradan inşallah yeni bebişlere koyarsın 🙏
Gulsen4224 Melekayaz2 Kayra&Buğra💙Oğlumun adı Kayra ikinci bebek erkek olsaydı Buğra koyacaktım😂💙çok uyumlu geliyor bana fikir olsun diye yazdım işte balım🥰🙈🤣