Sezen07
Kızlar 16+1 herkeste farklı da karnım da hafif ağrı var bazen oluyor bebek büyüdüğü için mi oluyor acaba çok şiddetli bi ağrı degil hafif ince ince neden olabilir ??? bu arada ilk bebeğim ama hareketlerini yavaş yavaş hissetmeye başladım bugün 🌹❤