Vildan2018 Bugün alttan muayene oldum yarın sabah gel dedi az önce lavaboya gitti kanama vardı biraz akıntıyla beraber sizce normalmi ağrım falan yok sabahı beklemelimiyim
Mondly Vildan2018 çatı muayenesi yaptılarsa kanama normal ama avuç içi kadar olursa tehlikeli doktora git ama akıntıyla az bir şey geldiyse korkma normal o
busevdalarbosunaleyyy Vildan2018 sümüksü akıntı kıvamındaysa nişanınız gelmiştir normal hafif kanama lekesi ise normaldir ebeler de söyler genellikle kanama olursa normal diye ama devamı gelirse bir gitmekte fayda var geçmiş olsun ❤️❤️