Antakyali_ Gebelik olmazsa birdahaki ay doktor gel rahim filmi çekelim dedi de renk olunca 3. Gün gel dedi o zaman mı çekiliyor nasıl oluyor bilgi sahibi olan varmı bununla ilgili 🙏🏻
Emel38 Antakyali_ adetin bitiminin 3. Gününden yumurlama gününe kadar çekilebilir..ben 2 kez çektirdim.
Srfdmr37 Antakyali_ adet bittiminden 3. Gününe kadar sürede öneriliyo. Yumurtlamaya denk gelmesin diye öncesinde adet bittikten hemen ertesi gğn çektirmek en mantıklısı
balperisi_71 Antakyali_ adetin 8.ve 12.gunlericarasi çekiliyor. 1damla dahii kan gelmemesi lazimmis yani adetin tamamen bitmesi lazımmış
Antakyali_ Xsxs doktorun beni reglin 3. Günü çağırdı neden acaba. 3 ay klomen kullanıp ilaçlarla denedik ama olmadı
Meless Antakyali_ rahim filmi çekildiğim ay hamile kaldım. Gözünüzü korkutmayın adet sancısı gibi bir ağrı. Millet çok abartıyor kimseye bakmayın lütfen.
Girlsmomm Meless yaptığınız ay korunmadınız mı bana korunmamı söylemişlerdi ilaç verildiği için bebeğe zararı olmaması için
Meless Antakyali_ ne demek çok yanlış bilgi var nette bende çekileceğim zaman aşırı korkmuştum sonra bu muymuş ya diyip çıktım filmden
Srfdmr37 Antakyali_ ben bugün çektirdim dün bitmişti adetim soruyolar ne zaman bitti diye çekildim bugün
Mom089 Antakyali_ regl olduğunda 3. gün bazı hormon testleri yapılıyor onun için 3. gün çağırmıştır. bittikten sonra da ilk 3 gün içinde yapıyorlar normalde hem hamilelik riski olmasın hem de rahim içi kalınlaşmaması adına
Antakyali_ Mom089 ondan önce testlerim yapılmıştı aslında bide 3 ay klomen kullanıp denedik ama tutmadı
Antakyali_ Mom089 bir sürü doktor gezdim biri var dedi biri yok dedi ama şuan ankaradayım buradaki doktor yok dedi dedi
Blossom Antakyali_ Muhtemelen hormon testi bakacak. Bir de randevu oluşturuyorlar film için. Ondan gel demiştir. Benim de çekilecek. Adet bitimine yakın ara randevu oluşturalım dedi.
Antakyali_ Blossom hakkımızda hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 🙏🏻Bende yarın reglin 3. Günü olduğu için gitçem yarın yapılacak sandım ama şuan bilgilendim
Candan_35 Girlsmomm bende bu ay cekildim ocak 22 de doktorum korunmamami soyledi rahim fliminden sonra hamile kalma sansi yüksekmis burda okuyunca kimi doktor korunma veriyo ilk ay diye benimde kafam karıştı acikcasi