Öncelikle YARGILAYACAK olanlar kendi işine baksın. Saçma sapan moral bozmak isteyen nefret dolu insanlar kendi işlerine baksın.
Şimdi konuya geçebilirim 😀
Bir süredir bebek düşünüyorum.
bu ay adetim 4 gün gecikti. Evde idrar testim negatif çıktı. Sağlık ocağında kan verdim ve sonucumu bekliyorum.
Sigara BAĞIMLISI değilim.
Günde 1 veya 2 tane içiyorum.
Bazı günler hiç içmediğim de oluyor.
Belki hamileyim belki de değilim. Stresli zamanlardan geçiyorum ve şu an 1 sigara içtikten sonra vicdanım sızladı. Eminim ki yarın pozitif çıkarsa ASLA içmem. Ama şimdiye kadar içtiklerim bebeğimi etkiler mi diye düşündüm bir an… Bu durumda olanlar , kafası karışanlar var mı? Siz neler yaptınız? Doktorunuz bu konuda neler söyledi? Merak ediyorum♥️ Hepinize teşekkürler.