Sezeryan olan arkadaşlar sorum size.
Sezeryanda alt üst pijamamı gecelikmi daha kullanışlı?
Alt üst pijama aldım ama pişman oldum hiçmi giyemem acaba?
Birde sezeryanda hasta bezimi dependmi yoksa ped mi kullanışlı oluyo. Hangisini kimseye ihtiyaç duymadan giyebiliriz? Haftam ilerliyo tamamlamak istiyorum alışverişimi.
Nasipse ilk tecrübem olacak sezeryan doğum baştan itibaren nasıl bi süreç arkadaşlar hiç bilgim yok ne alınacak ne yapmam lazım hiç bilmiyorum burdan okuduklarımla yol alıyorum.