Nasıl bu kadar uygun fiyatlı alışverişler yaptınız ya 😅 ben mi gereksiz şeyler aldım acaba diye düşünmeye başladım okudukça. Bizim sadece bebek odası takımımız 5 bin TL. Yatak odası için aldığımız yatak, bebek arabası, puset, kıyafetler, anakucağı filan derken çok rahat bi 10 bini bulmuştur herhalde ya