Merhabalar 15 ocak regl tarihim, reglim hep düzenlidir. Yumurtlama dönemimde korunmadan ilişki oldu. Hamileliğin bütün belirtilerini yaşıyorum. 13 ocak regl olmam lazım ben 5 gün öncesinden bugün kan verdim beta 0.2 çıktı. Sizce erken mi kan verdim regl gecikirse değer yükselir mi yoksa hamilelik yok mu 😞