nnurguler canım ben aldım çok memnunum . Asırı rahat ettim . 16. Haftamda aldım.25. Haftadayım. Trendyoldan aldım ilk hiç memnun kalmadım içi bomboşş , üst kumaşı naylon resmen hemen iade ettim . Gidip e bebekten aldım u seklinde olandan asırı memnunum çok öneriyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻