EPİDURAL & SPİNAL DOĞUM
selam güzel anneler epidural ve spinal doğum hakkında görüşleriniz nelerdir? Doğum sonrası çok şiddetli baş ağrısı ve kalıcı bel ağrısı bıraktığını duyuyorum görüyorum çevremden. Ama doğum anında bebek ile olan temas için de genel anesteziyi doğrusu istemiyorum ☹️ Sizler ne düşünüyorsunuz?