Öğlen yaptırdım akşama çıktı. Hafif atlatıyorsun bebeğin seni koruyor merak etme tatlım. Herhangi bir ilaç yada iğnede vermediler. Kendi kendime vitaminlerle atlattım. Tek kötü yanı koku tat gidiyor bir buçuk ay sonra gelmişti tekrar. Çok şükür. Geçmiş olsun.