sedefyrs1101 Merhabalar, hamilelikte saç boyanır mı? Dipleri değil uçlarına açıcı kullanacağım bir zararı olur mu? İlk 3 ay ve son 3 ay tehlikeli diye duymuştum 3 ayı geçti. Boyayan var mı acaba zararı olurmu?
ilkcan64 sedefyrs1101 bence ben boyama taraftarı değilim nemolur be olmaz 9 ay sabredilir O yüzden bi sıkıntı olmaz bebeğin sağlığını ya şu olursa diye riske atamam
Nurov Bende düşünüyodum ama erteledim emzirme zamanı yapıcam o zaman da zararlı diyolar ama zaten ombre benimki sorun olacağını zannetmem dine değmiyo sonuçta