1 haftadır gögüs baskım ve boğazımdaki yumruktan uyuyamıyorum bütün gece uyuyamadım artık midem bulandı titremeye başladım başım döndü bayılıcak gibiydim doktoruma yazdığımda anksiyete bozuklugu oldugunu söyledi pasivalem kullanmamı tavsiye etti bu durumda olan ilaç kulanan var mı hiçte almak istemiyorum ama uykusuzlugun bebegide etkilediğini duyunca çok üzüldüm☹️☹️