Tweety1 Kızlar yarın randevum var dahiliye bölümüne TSH değerine bakılması için aç karnına mi olmam gerekiyor tok mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Tweety1 Seda8308 henüz hiç görünmedim doktora saglikk ocağında ettirdiğimde 3.81 çıkmıştı sonucun doktorum yönlendirdi inşallah güzel haberler alırım 🙄
Seda8308 Tweety1 Sağlık ocağı tsh tahlilleri yüksek çıkıyor maalesef hastane tahlilleri daha iyi demişti doktorum
Serap-er Tweety1 aile Hekimliğinde yapılan testler yüksek çıkıyor bunu bizzat yaşadım. 3.42 çıktı tsh sonrasında dahiliye ve endokrin bölümüne gittim 1.80 çıktı.
Seda8308 Tweety1 2,5 altı olması lazım tsh değerinizin. Üstü çıkarsa doktor en düşük doz ilaç başlatır. Tsh değeri çoğu hamilede yüksek çıkıyor hormonlardan zaten içiniz rahat olsun😊
Alwayshope Melek_55 benim doktorum (çapa da prof) o da söylemişti kan vermeye gelirken ilacını Bile içme diye arkadaş doğru söylüyor
Seda8308 Melek_55 Canım endokrin takipliyim senelerdir kullanıyorum hapı tiroid tahlillerine ilaç içmeden bakılır kidoğru sonuç versin ilaç dozu ona göre ayarlansın
Aryam-15-15 Seda8308 canim benim normal cikyor deger bebegimde guatir cikti ayrntli ultrsyonda 25 haftlagim
Melek_55 Seda8308 bende yaklaşık 1 buçuk yıldır tiroid takipliyim yarında kan vericem içsem mi içmesem mi bilemedim doktora da hiç sormadım bunu
Seda8308 Aryam-15-15Ben kendim tiroid hastasıyım bende ayrıntılı ultrasona girdim bebekle ilgili guatr tarzı bir. şey çıkmadı bende. Ayrıntılı ultrasonda bebekte guatr çıkmasını ilk defa duydum canım bu konu hakkında bir bilgim yok maalesef